Uca Pacha

Uca Pacha to historical fiction autorstwa Jarosława 'beacona' Kopcia. Bóstwa Inków wróciły i pozwoliły swoim wiernym podporządkować sobie świat dzięki potężnej magii. Inkowie, wykorzystując nadane im moce, prowadzą politykę wyniszczenia kulturalnego Europy. Na ruinach Madrytu zbudowali Nowe Cuzco - swoją nową stolicę.

Gracze wcielają się w agentów policji politycznej i współdziałają żeby pilnować porządku w Nowym Cuzco.

Informacje

Autor: beacon

Recenzje

Samozwańczy Guru systemów autorskich, lubelski Janosik, akrobata i anarchista nie powala na kolana w sposób szokujący, niestety. Jasne, Uca Pacha to kawał porzadnego rzemiosła, w miarę rzetelnie spisanego. Autor ponaddobrze radzi sobie z trudnym narzeczem polskim (są drobne uchybienia, ale to bardziej praca redaktora), dzielnie tworzy historical fiction a potem dobrze prowadzi linię teokratycznego imperium. Podoba mi się skład tekstu, widać logikę i myślenie.
Szkoda trochę, że zaprzepaszczone zostały domeny magiczne - zamiast jakiegoś fajniastego, miodnego i elastycznego systemu, dostajemy zestaw skilli i tyle. Nieźle, mogło być lepiej. Jeszcze 3-4 pomysły na przygody oraz przeniesienie ciężaru (a właściwie ilości stron) z mechaniki na opis świata.
Jak dla mnie - 6/10 i brąz.
Maciej 'lucek' Sabat

Uca pacha - setting jest podobnie umowny jak większości gier z nibykonkursu, jednak gra ma wyraźny pomysł na role dla graczy. Problemem jest niedokończona mechanika, która nie wykorzystuje możliwości pomysłu[rangi]. w obecnym stanie grywalna, ale czegoś brakuje do satysfakcjonującej mnie gry.
ogólnie - pomysł 3/5 setting 2/5 mechanika 2/5
ja-prozac

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.5 License.