Trinium Wars

Trinium Wars to nazwa gry fabularnej, osadzonej w dalekiej przyszłości, na planecie Tammuz. Świat ten, zamieszkały pierwotnie przez Inanni, tajemniczą, humanoidalną radę, został zagarnięty przez ludzi i szybko stał się polem bitwy pomiędzy wielkimi korporacjami. Największym błogosławieństwem i przekleństwem Tammuz jest trinium - krystaliczna substancja, która stanowi potężne źródło energii. Dopóki na planecie istnieją złoża tego minerału, pewne jest, że korporacje jej nie opuszczą i dalej trwać będą wojny. Wojny o trinium.
Oficjalnie, korporacje utrzymują ze sobą poprawne stosunki, a siedziby wszystkich z nich znajdują
się na New Babylon - ogromnej stacji kosmicznej położonej na orbicie Tammuz. Żołnierze korporacji piją razem w orbitalnych barach i wymieniają się anegdotkami, tylko po to, by zostać niedługo wezwanymi na front i zmierzyć w śmiertelnym boju z ludźmi, z którymi dopiero co grali w karty.
W takich właśnie żołnierzy korporacyjnych, kumpli z jednego oddziału, przyjdzie się wcielić graczom.

Informacje

Autor: Gerard Heime

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.5 License.