Shaolin Showdown

Akcja rozgrywa się w opanowanej przez mroczne demony Japonii, do której gracze – mnisi z zakonu Shaolin – przybyli, aby przywrócić równowagę Yin i Yang i pokonać opętanych wojowników sumo , którzy przejęli w kraju władzę. Testy wykonywane są za pomocą gry Kamień, Nożyce, Kamień, gracze mogą wybrać jeden z kilku stylów walki dla swoich wojowników. Gra heroiczna w stylu filmów hongkońskich.

Informacje

Autor: puc

Recenzje

Zaskakująco* dobra produkcja z Wielkopolski - urzekło mnie rozpisanie stylów kung-fu (taki mój mały zafiks) i przypadła mi do gustu prostota mechaniki. Co prawda InuYashę i inne Naruto to ja wolę oglądać (a dragonballa szczerze i cierpiętniczo nienawidzę) - lecz może znajdzie się ktoś, komu pasi granie w takiego typu zajawkowe gry. Sesja w półtorej godzinki, palce pogimnastykowane, kolejny zły mada-foka-sumoka do piachu. Poetyka chińskiej (ińskiej?) baśni - jak najbardziej zachowana. Nieźle. Naprawdę nieźle.
*) zwykle rzeczy świeżaków niekoniecznie dobijają do dobrego poziomu - miłe zaskoczenie, a Urko jest dupa, że nie wysłał swojej pracy i jego młodszy brat wygrał :> Zawsze mówiłem, że młodsi bracia są lepsi, mądrzejsi i wyrywają fajniejsze laski.
7/10 i srebro.
lucek

shaolin showdown - twórcom polecam przejrzenia final stand[lub r!ur jak skończę pisać, hehehe]. gra ma wyraźny pomysł jak i na założenia tak i na mechanikę. to się liczy. niestety sumo jest wtłoczone w pomysł na sile i w zasadzie gra byłaby lepsza, gdyby demonów sumo nie było w ogóle. rady dla grających są nie do końca przemyślane, opis scenariusza burzy imho dobre wrażenie. mechanika ma wady. miejscami niejasno spisana, remisy i ich rozstrzyganie średnio mi się widzi.
ja-prozac

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.5 License.