Podziemne Sumo XXII Wieku

Japonia w 2050 roku. Podziemne walki sumo przyciągają mnóstwo widzów. Gracze stanowią drużynę prowadzącą do kolejnych zwycięstwo zawodnika sumo często działając na granicy prawa.

Informacje

Autor: Thronaar

Recenzje

Kawał(ek) sympatycznego pomysłu. Co prawda, znowu powiem o Wyścigu do NS i o tym, że można grać tam ekipą rajdową, złożoną z kierowcy, mechanika, managera, fajterów itp. I można nawet uczynić z tego cały sens rozgrywki. Ale po co?
Jak dla mnie Podziemne Sumo jest raczej do zaimplementowania w jakimś większym systemie - mogłoby z powodzeniem trafić (po drobniutkich modyfikacjach, głównie tech lvl) do Gasnących Słońc, Cyberpunka czy nawet jakiegoś fantazy.
5/10
lucek

podziemne sumo - zalążek pomysłu jest średnio oryginalny, ale na tyle grywalny, ze można go przełknąć. problemów jest za to kilka. czy jest to gra o zapaśnikach sumo czy o zapleczu podziemnych walk sumo. problem ten wiąże się profesja sumity, która jako mocno wypasiona może zaburzać równowagę gry i przy tym nie za bardzo wiadomo co ma robić oprócz zapasów. inna sprawa jest fakt, ze to tylko nakładka/mini dodatek do ogólnie dostępnego systemu.
mimo wszystko się broni.
ogólnie: pomysł 3/5 setting 2/5 mechanika —
ja-prozac

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.5 License.